3 ianuarie 2011

Tarta cu ciocolata

Se face o luna de cand am postat ultima reteta.Cu scuzele de rigoare revin, dupa multe evenimente neplacute ce au avut loc in viata mea.Asadar ingredientele pentru tarta cu ciocolata:

O foaie de aluat (eu am pus de foietaj, cumparat de altfel, dar recomand una de tarta)
500g ciocolata (eu am pus si cu lapte si amaruie)
300 ml frisca lichida
200ml lapte
2 oua intregi si un galbenus
20 ml brandy(eu am pus esenta de rom)
1 sfert lingurita de sare

Cantitatile pe care le-am mentionat sunt cam mari pentru o tava de tarta normala de 26 cm diametru.Eu am pus 350g ciocolata, 200 ml frisca si 100 ml lapte si doar 2 oua inrtegi.

Se unge tava pentru tarta, se aseaza aluatul si se coace aproape tot.
Separat se incalzeste laptele cu frisca, sarea si esenta de rom.Se bat ouale intregi.In amestecul de lapte si frisca se adauga ouale si se amesteca energic sa nu iasa vreo omleta.Ciocolata o topim pe baie de aripi.Amestecul de oua si lapte se strecoara si se adauga peste ciocolata.
Compozitia de mai sus se adauga in aluatul de tarta si se tine la cuptor pentru 5 minute la 200 de grade si se mai lasa in cuptorul incalzit pentru 40 de minute.Se tine la frigider pentru 3 ore inainte de a fi servita.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu