19 ianuarie 2011

Cartofi copti

Cartfii copti sunt preferatii mei.Am facut reteta asta dupa ce am vazut in mall la Cartofino, cartofi copti cu diferite umpluturi.Delicioasi de altfel dar prea scumpi.Pretul pleaca de la 10 lei un cartof iar sosurile sunt din acelea la borcan ("sintetice").Eu am facut 2 cartofi foarte mari si a fost cam mult pentru o persoana.Am avut nevoie de:

2 cartofi mari
1 ligura smantana
1 felie de sunca
1 felie jambon
1 lingura de unt
delikat
cascaval ras, mozzarela rasa si putina branza de burduf

Cartofii au stat in cuptor 2 ore pentru ca au fost foarte mari.Mai aveam putin si muream de foame cu toate ca mi-am luat marja de timp.Cand au fost gata, i-am taiat pe jumatate si am scos miezul.Nu am vrut sa am si coaja in farfurie pentru ca nu aveam o farfurie in care sa nu se imprastie cartofii.
Peste cartofi am pus delikatul, untul, branzeturile, smantana si ultimele sunca si jambonul.
Au fost fff buni si nu au costat nici mult.
Toppingurile.
Cartofii la iesirea din cuptor.
 Untul primul sa se topeasca.


 Branza sub sunca, sa se mai topeasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu