20 octombrie 2010

Placinta cu dovleac

Am facut o mare afacere ieri cumparand dovleacul deja dat pe razatoare.:))Iar ca pret diferenta de 1 leu.

Pentru foi:
1 pahar de apa
1/2 pahar de ulei
putina sare
Faina cata intra si pana se dezlipeste dupa degete

Umplutura:
Dovleac dat pe razatoare ( eu am pus cam 2 pumni mari)
1 pahar de zahar
putina scortisoara

Am amestecat ingrdientele pentru foi si am facut coca.Am intins-o destul de subtire.
Dovleacul l-am calit intr-o tigaie cu putin zahar pentru ca am vrut sa mai se scurga de apa.Si-a lasat suficienta zeama pe care am scurs-o.
Am umplut foile si pentru ca am considerat ca mai trebuie zahar am presarat peste dovleac alaturi de scortisoara si le-am rulat.




Le-am copt la foc mic pana s-au rumenit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu