26 octombrie 2010

Paste cu sos si chiftelute

Aceasta e tot o retete cand sunt in pana de timp sau idei.Mie imi plac pastele ff mult si oricum as manca la orice ora.Am tot vazut retete de paste cu chiftelute dar nu mai incercasem.Eu am mofturosi pe langa mine si trebuie sa ma tot timpul ceva la indemana sa schimb meniul.Asa ca tot timpul se gasesc produse congelate, paste sau sosuri pentru paste la borcan.Aici regasiti cantitatile pentru o reteta cu 562 de calorii.Ca sa-mi fac pofta de paste a trebuit sa rabd restul zilei.
Chiftelutele le-am luat din ikea cu 20 de lei punga de 1 Kg si merita fiecare leu.Eu nu le prajesc ci le fac la cuptor la foc mediu spre mare in cam 20 de min.

100 g penne
200 g sos PANZANI NAPOLETAN (e foarte bun pentru ca nu se simte amidonul ca la alte sosuri)
4 chiftelute din Ikea
Parmezan optional 10-15 g

Am fier pastele cam 10 minute.Intr-o tigaie de teflon am incalzit sosul si chiftelutele.
Cand au fost gata pastele le-am scurs si adaugat peste sos si chiftelute.Am mai lasat pe foc 3 minute si am servit cu parmezan ras.




Un comentariu: