24 octombrie 2010

Pilaf cu ciuperci (de post)

1 ceasca de orez
1 ceapa potrivita
1 morcov potrivit
1 cana mare de ciuperci.
1 ardei gras rosu ( mai mic)
1 cub Knorr de legume
Apa

Am lasat putin orezul la inmuiat.
Am taiat ceapa mic si morcovul cubulete de asemenea mici.
Ciupercile le-am spalat si lasat la scurs, apoi le-am taiat in 2 sau 4 in functie de dimesiune.

Am calit ceapa, morcovul, ciupercile si orezul cateva minute dupa care am adaugat apa cat sa le acopere.
Le-am introdus la cuptor pentru 1 ora si am mai adaugat apa cand a fost necesar.
E de preferat sa evitam mestecatul in orez deoarece se sparge bobul.Eu in general fac pilaful cand am pui de la bunica mea, in special cocos si pun supa in care a fiert cocosul.E mult mai gustos dar asta e varianta de post ce a trebuit sa plece la mamaie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu