20 octombrie 2010

Mancare de limba cu praz si masline

2 bucati limba de porc aproximativ 700g
2 bucati de praz
un pumn mare de masline (eu am pus fara samburi)
5 foi de dafin
10 boabe de piper
1 pahar de vin alb
bulion sau 1 cutie de rosii cubulete ( eu am pus rosii cubulete)
sare, piper sau delikat
ulei pentru calit


Am fiert limba foarte bine cu cateva foi de dafin si sare( aproape 1 ora si jumatate).Am curatat-o de pielite, gasimi etc.si am taitat-o felii.
Prazul se taie rondele potrivite si se caleste in putin ulei, am adaugat si limba, vinul si le-am lasat impreuna cam un sfert de ora.Mi-a fost teama ca nu este suficient de fiarta limba deoarece eu nu mananc organe si nu am putut sa gust, asa ca am tot incercat-o cu furculita.Dupa sfertul de ora am adaugat rosiile, 3 foi de dafin, sarea si boabele de piper.Le-am lasat inca un sfert de ora impreuna.Apoi am adaugat maslinele si am mai tinut 10 minute pe foc.
Maslinele eu recomand sa se adauge spre final ca sa nu se inmoaie.




Aveti mare grija cata sare adaugati deoarece unele masline sunt foarte sarate, asta daca nu le desarati sau cumparati unele light.

Un comentariu:

  1. Buna, Andreea. Am corectat eu linkul retetei in formularul de inscriere si in acest moment reteta este aprobata pentru concursul Hapi Hap. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere