18 noiembrie 2011

Spaghete cu chiftelute vegetale (de post)

A venit si ziua in care incepe postul.Pentru ca Bunul Dumnezeu a fost bun cu mine cand am avut mare nevoie de ajutorul Lui, am promis sa tin tot postul.Si cum a inceput postul posibil ca urmatoarele retete sa fie mai mult de post.Asta cand nu mananc salam de biscuiti toata ziua.Cum pastele imi plac, am zis sa incep cu ele..asta dupa ce am citit toate etichetele pastelor din magazin si majoritatea erau cu ou.Dupa lupte seculare am gasit.
Ingrediente:

spaghete (eu am pus pt o persoana)
sos
1 ciuperca
cascaval vegetal
4 chiftelute vegetale (cumparate)

Intr-adevar am cam trisat petru ca timpul meu pentru distractie s-a redus foarte mult.Dar trebuie sa ma mai si hranesc insa trebuie sa o fac in timp scurt si pe fuga.
Am fiert spaghetele al dente.Singurul ''efort'' facut a fost ca am taiat ciuperca cuburi.Chiftelutele le-am descoperit de curand dar voi incerca sa fac si eu cand am timp.
Intr-o tigaie am calit ciuperca in putin ulei de masline si am pus cateva linguri de sos.Am adaugat pastele direct din apa fiarta si plus inca un polonic din apa lor.Apoi au urmat chiftelutele cat sa se incalzeasc.La sfarsit am ras putin cascaval vegetal....sa ma pacalesc putin.
Bune dar...vegetariene:D




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu