18 noiembrie 2011

Mini tarte cu somon

Astept de mult timp sa fac reteta aceasta.Am servit-o intr-un loc deosebit, intr-un hotel foarte pretentios si superb.A fost in meniul unui bufet suedez si se serveau calde.Si cum a venit ziua tatalui meu m-am dat iar peste cap sa ma dau mare cu ideile mele.Si bineinteles ca in cadrul aperitivului voi servi tartele cu somon pe langa altele care vor veni mai incolo putin.Din nefericire nu am reusit sa gust din cauza postului dar la Craciun sigur mai fac o tura.
Ingrediente pentru aproximativ 40 buc.Eu am facut doar jumatate si am mai pastrat aluat.

Pentru blat:
1/2 pachet margarina
180g faina
1/4 lingurita de sare
1 ou

Am amestecat toate ingredientele pana aluatul nu s-a mai lipit de degete.L-am intins intr-o foaie destul de subtire.Am taiat apoi cu forma de tarta si am modelat aluatul dupa forma.

Umplutura:

30g cascaval afumat
60g telemea de vaca
2 oua mici
50g somon fume
o bucata mica de praz
1/2 legatura marar

Am dat branza si cascavalul pe razatoarea mica iar prazul l-am taiat rondele foarte subtiri.Mararul l-am tocat marunt si somonul in bucati foarte mici.Am amestecat toate ingredientele cu oul iar cu compozitia rezultata am umplut tartele.Le-am copt pana s-au rumenit.Ca si timp nu mai stiu, caci in timpul asta faceam tiramisu si eram concentrata pe albusuri.
Si la capitolul poze stau foarte prost.De vina lumina si telefonul meu.Dar daca tata a zis ca sunt bune tartele nu mai conteaza nimic.





Si o poza mai reusita..zic eu.

Un comentariu:

  1. Draga mea, uite rezultatul Provocarii :). Pup cu mult drag! http://andreeachinesefood.blogspot.com/2011/12/reteta-mea-de-suflet-pe-anul-2011.html

    RăspundețiȘtergere