29 noiembrie 2011

Porc in crusta de piper cu cartofi prajiti

Asta pentru ca mai sunt oameni in casa asta care mananca de dulce si nu trebuie sa-i privam de carnita, am ales din cartea mea favorita (de fapt am combinat doua retete) o reteta la care ma uitam de mult timp.
Am folosit urmatoarele:

1 bucata muschi de porc (700g)
2 linguri miere
2 linguri mustar (iute)
1 lingurita ulei de masline
piper colorat
 5 catei usturoi
2 cartofi potriviti
sare pentru cartofi (e de fapt o combinatie de condimente cu un gust usor afumat)

Bucata de carne am spalat-o si curatat-o de pielita.Intr-un castronel am amestecat mustarul, uleiul de masline si mierea.Cu combinatia dintre cele trei am uns bucata de carne.Piperul l-am pisat nu foarte marunt si l-am presarat peste carne.Cateii de usturoi i-am ''infipt'' in muschiulet sa-si lase aroma.
Intr-o tava de yena peste care am asezat folie de aluminiu am asezat carnea si am dat la cuptor pentru 45 de minute la 155 grade.
Cartofii i-am taiat cuburi potrivite (ca asa era in poza), i-am condimentat apoi i-am prajit.
Dn cartofi am gustat si eu si au fost foarte buni.Despre carne mi s-a spus ca e foarte buna dar si foarte picanta.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu