29 noiembrie 2011

Fundite cu legume (de Post)

Si tot la categoria ''de Post'' o alta reteta cu paste pentru ca ele imi fac perioada asta mai vesela.Cu pastele chiar imbin utilul cu placutul.Si tot vedeam o reclama la  tv cu genul acesta de paste si sos si pofteeaaam.Asa ca m-am pus pe treaba.Ingrediente:

100g paste (eu am o masura speciala pentru mine)
2 ciuperci
2 linguri mazare
1 morcov mic
masline verzi
sos pentru paste

Am pus apa la fiert cu sarea.Cand aceasta a fiert am adaugat pastele si le-am fiert fix 10 minute cat scria pe pachet.
Cat pastele fierbeau am taiat marunt ciupercile si maslinele iar morcovul l-am dat pe razatoarea mica.Intr-o tigaie teflonata am incins putin ulei de masline unde am calit ciupercile si morcovul.Cand acestea au fost bine calite am adaugat mazarea congelata si maslinele verzi taiate in patru.Cu 2 minute inainte sa expire timpul de fierbere al pastelor am adaugat sosul peste legumele calite.Peste sos am adaugat funditele si in plus un polonic din apa in care au fiert pastele.Am mai lasat pe foc 1 minut sa absoarba si pastele aromele si sosul si am servit cu multa pofta.
Sa aveti pofta si voi!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu