6 noiembrie 2011

Mancare de marar

Nu a fost ideea mea pentru ca nu m-as fi gandit la asta vreodata.Dar am respectat dorinta pentru ca a fost o premiera sa spuna si el ce vrea sa manance in afara de ''ce-o fi'' sau '' ce vrei tu''.Eu poftesc la orice lucru de pe lumea asta si am idei zi de zi dar ''ce-o fi'' ma omoara incet, incet.Asa ca am trecut la treaba si am avut nevoie de:

6 legaturi de marar (2 la 1 leu:):))
1 ceapa mare
1 piept de pui mic
1/2 cutie rosii cuburi
2 linguri de bulion
2 linguri ulei de masline
delikat

Am tocat ceapa marunt si am calit-o in uleiul de masline pana a devenit translucida.Ceapa nu trebuie complet calita pentru ca am adaugat si pieptul de pui si le-am mai calit impreuna asa ca nu vroiam ceapa arsa si piept bine facut.Peste carne si ceapa am adaugat mararul tocat.Data viitoare am sa-l toc mai marunt si asa si recomand.Peste toate am adaugat cam 100ml de apa si am lasat sa fiarba pentru 15 minute.Dupa sfertul de ora am adaugat rosiile si bulionul si am mai lasat pe foc alte 15 minute ca sa scada.
Desi neobisnuit pentru mine acest fel de mancare m-a surprins placut.Mararul ala da o prospetime si un gust deosebit.
Pofta buna!



 Pentr pozele finale chiar imi pare rau ca au iesit asa.Am un aparat antic si daca nu e lumina naturala asta e rezultatul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu