1 noiembrie 2010

Varza cu costite si carnati

Eu am facut o cratita mica si mi-au trebuit asa:

1 Varza de 1 kg
1 ceapa potrivita
5 rosii
costite
4 carnati
2 linguri bulion
1 cana de apa
sare, piper

Sincer eu nu am mai pus sare doarece am cumparat costitele ffff sarate.
Am tocat varza pe o razatoare speciala sa fie egala.Am tocat ceapa si calit-o in putin ulei cu carnatii si costitele.
Am scos carnea pentru ca am vrut doar sa-si lase putina grasime si am adaugat varza pe care am frecat-o cu putina sare mai devreme sa se inmoaie,altfel e voluminoasa.
Prin varza am pus costitele si am lasat-o la foc mic pe aragaz o jumatate de ora la care am adaugat o cana de apa.
Dupa jumatatea de ora, am decojit si taiat cuburi 5 rosii si cele 2 linguri de bulion si am introdus la cuptor pentru 1 ora la foc mic si inca o jumatate de ora la foc mai mare (230 grade).



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu