19 noiembrie 2010

Pilaf cu pui

Am facut acest pilaf cu piept de cocos de tara.M-am convins inca odata ca puii astia din comert cred ca sunt facuti in eprubete.
Am avut nevoie de:

1 cana de orez ( ca atat am mai avut)
pieptul de cocos
1 morcov
1 ceapa mica
sare, piper, delikat

Am tocat ceapa marunt si am calit-o cu morcovul.Am dat morcovul pe razatoare de data asta caci data trecuta nu s-a fiert morcovul nici dupa o ora si jumatate.
Peste ceapa si morcov am adaugat orezul si l-am calit si pe el putin.
Am fiert inainte pieptul mai bine de o ora si apoi l-am facut fasii.
Intr-un vas de yena am pus orezul si puiul si am acoperit cu supa de la pui.A stat la cuptor la foc mic cam 1 ora si jumatate.Am adaugat supa din cand in cand  daca scadea.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu