11 noiembrie 2010

Salata de beauf...dar cu pui

Eu sala de beauf o fac cu piept de pui si o prepar astfel:
Incerc pe cat posibil ca proportia de legume sa fie egala si am o masuratoare pe care o folosesc.Eu fierb legumele in functie de cati castraveti acrii pun.Asadar mai intai tai marunt castravetii si ii las la scurs.La castronul pe care il vedeti in poza pun cam asa:
1 borcan castraveti acrii (de 800g)
2 morcovi foarte mari
4-5 cartofi potriviti
1 piept de pui mare
4 linguri cu varf de maioneza
1 gogosar murat (pentru culoare)
sare, piper, delikat
Cateaodata pun si mazare, o cutie mica de la Kaufland.

Regula e la fel pentru toti, tocam totul cat de marunt dorim, adaugam maioneza si amestecam.Daca se doreste puteti mari cantitatea de maioneza.Eu nu sunt un fan maioneza asa ca pun cat sa fie bine.Si pentru a reduce din calorii in nici un caz nu ornez cu maioneza si deasupra.





Ca sa se amestece mai bine, a asezat legumele in straturi.
Acela este soarele ce va rasari si pe strada mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu