14 noiembrie 2010

Tort...cu dragoste

Ma antrenez pentru ziua de nastere a parintilor mei si incep sa fac experimente.Asa a iesit tortul cu dragoste care de fapt are 3 creme.Sa nu ma complic am cumparat blaturile si asa am descoperit blaturile din poza care sunt extraordinare.Miros a vanilie,sunt pufoase si produse undeva in Bulgaria.Au costat doar 6.61 lei si azi m-am hotarat sa le incerc.Acum marea dilema: cu ce crema le umplu?Si am decisa sa fie un strat de ciocolata, unul de cappucino si deasupra doar frisca.

Crema 1:
150 g ciocolata cu lapte
100 ml frisca lichida
un pachet de unt lasat la temperatura camerei
Esenta de valilie

Crema 2:
100 ml frisca lichida
1 plic cappucino cu aroma de alune de padure

Crema 3:
150 ml lapte
1 plic frisca

Ornat:
cacao
cappucino

Sirop:
100 ml apa
2 linguri zahar
esenta de vanilie

Prima crema am facut-o asa:
In frisca lichida am topit ciocolata.In timp ce se racea am batut putin untul spuma, iar dupa ce s-a racit putin ciocolata am adaugata in fir subtire peste unt.De data asta nu am lasat-o la rece pentru ca data trecuta a fost cam tare atunci cand am asamblat tortul.
A doua crema am facut-o mixand frisca lichida cu pliculetul de cappucino.
A treia crema a fost doar fisca la plic batuta cu laptele rece.

Am insiropat blaturile cu exceptia ultimului si am pus cremele.
Chinul cel mare a fost sa decupez inimioara din hartie de copt.Am asezat inima si in mijloc am pudrat cacao.Inimioara iesita din decupaj am asezat-o peste cea de cacao sa pot orna restul cu cappucino.

Pofta buna!








Felia o sa o postez dupa ce vine "stapanul" acasa:)).



Daca vreti puteti sa le taiati mici precum miniprajiturile.Blatul asta permite treaba asta.
Imi pare rau ca nu ma pricep la facut poze si nici nu am cu ce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu