22 ianuarie 2012

Supa de pui cu galuste

De ceva timp tipa la mine un pui de la mamaie.Cand m-am saturat cat s-a rugat de mine sa-l fac supa cu galuste am hotarat sa-l ascult.M-am bucurat de ea dupa frigul de afara si pot spune ca a fost perfecta.Si eu sunt cel mai mare critic al meu.
Ingrediente:

bucati de pui (eu am folosit copanele si pieptul)
2 morcovi
1 telina mica
1 ceapa mica
2 oua
12 linguri cu gris
sare, patrunjel

Am fiert bucatile de pui pana a cazut carnea dupa oase.Spre sfarsit am am adaugat legumele intregi si le-am fiert impreuna cu carnea.Cand am terminat cu fiertul am scos carnea si am facut-o bucati mai mici iar supa am strecurat-o.Morcovul l-am taiat rondele subtiri si l-am adaugat in supa caci parea prea trista si necolorata.
Dupa ce am strecurat supa si am facut carnea bucati mai mici am mai lasat oala pe foc si in timpul acesta am facut compozitia de galuste.Am batut cele 2 oua bine si am adaugat grisul lingura cu lingura.La a 12-a lingura am hotarat ca este suficient.Lingura cu gris a fost rasa, nu cu varf. O sa iasa ca o crema nu prea tare.Am citit undeva ca este important ca supa sa nu fiarba atunci cand punem compozitia de galuste.Asa ca am tras oala dupa foc in timp ce puneam compozitia.Au iesit ferme, nu s-au imprastiat prin oala (ca alte dati :)) si foarte pufoase.
La sfarsit am adaugat patranjelul tocat marunt.
Pofta buna!
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu