1 ianuarie 2012

Pancakes

     Si acum am apa in gura dupa ce m-am saturat de ele. Acum cateva saptamani mi-am luat o tigaie zic ei speciala pentru pancakes. E o tigaie dubla in care le intorci imediat si in cutie avea si o ''carticica'' in care erau scrise cateva retete printre care si cea de pancakes. Pentru ca nu necesita multe ingrediente, fiind destul de tarziu, m-am apucat de treaba. Ca sa stiu o treaba (ori la bal ori la spital ) am pus ciocolata intre ele iar deasupra lor am turnat (cu mila ca e cam scumpic) sirop de artar si fara mila sirop de ciocolata plus un mot de frisca.Reteta era asa:

1 cana si jumatate de faina
2 linguri de zahar
un praf de sare
2 lingurite praf de copt (eu am pus un pliculet)
1 ou
1 cana si un sfert de lapte dulce
1 lingura de unt topit

Am amestecat ingredientele uscate intr-un castron. In alt castron am amestecat lapele, untul topit si oul.
Am amestecat toate ingredientele  si a iesit o compozitie cu textura unei smantani groase.
Tigaia am incins-o pe foc potrivit iar in ea am topit cate putin unt dupa fiecare clatita.Compozitia am turnat-o cu polonicul iar ca si cantitate a fost jumatate de polonic.
Va veti da seama ca e gata partea de jos cand observati  compozitia facand niste bulubuci.Dupa ce intoarceti partea facuta nu mai e nevoie sa stea la fel de mult ca si prima data.
Cum va spuneam, eu am servit cu sirop de artar, ciocolata si frisca.Pofta buna!


 Bulubucii :).

 Reteta din cutie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu