28 ianuarie 2012

Spaghete cu creveti si pesto

Am gasit in Kaufland cateva produse  noi. Printre doua tipuri de orez si niste sosuri noi am gasit si Pesto alla Genovesse. Vroiam de mult sa achizitionez un borcanel dar nu prea imi dadea mana.Acesta e pana in 6 lei si dupa ce ca este foarte accesibil este si foarte bun. Vreo doua zile am facut senvisuri cu pesto si mozzarella iar azi am vrut paste. Tot de acolo mi-am luat si cateva rosii uscate si foarte aromate care le gasim la raionul cu masline varsate. Este o reteta foarte usoara si care m-a cucerit definitiv. 

Ingrediente:

8 bucati creveti
2 linguri cu sos pesto
50ml vin alb
5 rosii uscate
spaghete


Spaghetele le-am fiert conform instructiunilor de pe ambalaj.
Intr-o tigaie teflonata am incins 2 lingurite cu ulei de masline unde am calit crevetii.Dupa 3 minute am adaugat rosiile maruntite putin, vinul alb si sosul pesto. Cand spaghetele au fost gata (mie imi plac all dente) le-am adaugat peste sos si le-am mai lasat un minut.
Au fost extraordinare! Dulceata rosiilor si aroma de busuioc, simplitatea retetei m-a fac sa spun tare ca au fost nemaipomenite.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu