8 ianuarie 2012

Cordon bleu

Am avut doua nelamuriri la reteta asta.In primul rand care o fi denumirea corecta...daca cordon bleu sau gordon bleu si a doua daca reteta originala e din porc sau din pui.Am gasit pe net amadoua denumiri si din amandoua tipuri de carne. Acum nu mai conteaza caci eu am avut oricum piept de pui si deja e in stomac. 

Ingrediente:

3 felii piept de pui
3  felii sunca
3 felii cascaval
1 oua
faina
pesmet
sare, piper

Felile de piept de pui au fost cam groase si drept urmare le-am batut cu ciocanul sa le mai subtiez ca pe snitele.
Peste pieptul de pui am pus felia de sunca si de cascaval.Am rulat apoi puiul cat am putut de strans si sa nu iasa  cascavalul cand se va topi si am prins cu scobitori. Am dat carnea prin faina prima data apoi prin oul batut si la sfarsit pesmet. Intr- o tigaie am incins ulei de masline si am prajit puiul pana s-a rumenit. Am servit cu cartofi wedges la cuptor si salata.
Ce voi face in viitor: am sa caut sa feliez pieptul mai subtire si sa folosesc feliile cele mai late astfel incat atunci cand le rulez sa le pot impacheta cumva ca pe sarmale sa nu mai curga cascavalul. Si cred ca voi incerca sa le prepar si la cuptor caci am o problema cu prajelile.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu