13 iunie 2011

Salata bulgareasca

Preparatul pe care il consum cel mai des vara este salata bulgareasca.E ceva mai complexa, tine de foame si e si usoara.Nu mai stiu sigur ce fel de ceapa contine originalul dar eu folosesc si ceapa verde si uscata sau din cea rosie.Branza de oaie parca face toata salata mai gustoasa.Imi plac branzeturile de aproape toate felurile dar branza de oaie de la Sibiu nu o dau pe nicio gorgonzola sau vreun madrigal.Am folosit asa:

rosii, castraveti, ardei gras, 2 frunze de salata verde, ceapa rosie, masline negre (fara samburi), branza de oaie rasa, un ou fiert tare, sunca de praga.Atentie la sare!Eu nu am mai folosit deoarece branza a fost fff sarata (cum imi place:D) si de asemenea si sunca.Eu am taiat legumele cuburi, oul feliute si sunca fasii.Am savurat-o la maxim fiind prima masa pe ziua de azi.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu