6 iunie 2011

Fish and chips

Nu este originalul dar promit sa-l postez in curand.O sa va surprinda cum se face ''paneul'' pentru originalul fish and chips.O sa mai postez si o fotografie cu o  portie originala de fish and chips servita la el acasa.
Eu iar am trisat..pestele era deja facut..doar l-am tinut la cuptor 20 de minute iar cartofii prajiti am vrut sa fie cartofi noi.Am cumparat cartofii cei mai mici, i-am spalat si prajit intregi.Pe cei mai mari i-am taiat in doua sau patru.Mazarea e fiarta in apa cu sare.Sincer..mazarea a fost singurul lucru apropiat de fish an chips-ul mancat in Anglia asa ca revin in curand cu reteta dintr-o carte cumparata de acolo.


                                                                                   vs originalul

Un comentariu:

  1. Arata foarte bine,nu stiu cum l-ai facut,dar face o pofta....si garniturile imi plac...
    Pupici si pe curand!!!

    RăspundețiȘtergere