15 iunie 2011

Pulpe de curcan la cuptor impanat cu usturoi

De fapt nu erau pulpe ci ciocanele dar diminutivul asta chiar nu li se potriveste.Chiar ma amuzam ca aratau precum pulpele acelea pe care le manca Fred Flinstone.Aici nu am pregatit garnitura pentru ca unii dintre noi nu doresc...dar mergea un piure.Acestea s-au mancat cu mujdei de usturoi (or fi vampiri prin casa si eu nu stiu de tot fac mujdei aproape zi de zi).Am folosit asa:

2 pulpe de curcan
1 morcov, usturoi
ulei de masline, delikat, apa
Intr-o tava de yena le-am asezat cumintele, le-am crestat si in locul crestat am pus bucati de usturoi.Am presarat putin ulei de masline si delikat si morcovul taiat in 4.Am completat cu o cana de apa si pentru a nu sta prea mult in cuptor (ma asteptam la vreo 2 ore) am acoperit tava cu folie de aluminiu.Le-am lasat in cuptor la 180 de grade pentru 1 ora pana s-a desprins carnea dupa os.
Inainte:
 Dupa:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu