10 iunie 2011

Muschi de porc cu cartofi la cuptor

Dupa atata peste si curcan a venit si randul purcelului .Am gasit un muschi de porc condimentat deja.De fapt erau doua bucati mai mici impletite..foarte dragute.Am ales muschiul de porc in primul rand ca mi-a placut cum arata..apoi  ca este o parte mai putin grasa din porc.

250g muschi de porc condimentat
1 fir de usturoi verde
cartofi noi mici
ierburi de Provence, delikat
patrunjel

Intr-o tava mica unsa cu putin ulei am asezat muschiul.Am curatat si spalat cartofii.Muschiul l-am crestat iar in acel loc am pus felii de usturoi (din partea alba).Partea verde a usturoiului am lasat-o pur si simplu in tava.Cartofii i-am asezat pe langa carne si am mai adaugat putina apa (cam o jumatate de cana),delikat si ierburile de provence.Am lasat la cuptor pentru 1 ore la 155 grade.Surpriza a fost ca bucata de carne sa se gateasca inaintea cartofilor (chiar daca au fost ei mici) asa ca am scos carnea iar cartofii i-am lasat in tava cu apa si sucul lasat de carne si am mai acoperit tava cu folie de aluminiu pana au fost gata.Am ornat cu patrunjel si putin sos tartar.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu