18 februarie 2012

Salata de cartofi

Mi-am adus aminte de cel mai frumos loc unde mi-a fost dat sa traiesc chiar si pentru putin timp.Si acolo mancam adesea salata de cartofi, gata facuta de cei din supermarketul de acolo.
Am facut si o achizitie noua....un ghiveci cu chives (arpagic), o planta pe care o cautam de foarte mult timp fie vie fie macar uscata.Cand am vazut-o ieri parca nu-mi venea sa cred.
Eu am facut o cantitate mica...doar un castronel sa ma bucur doar eu de ea :D.

2 cartofi mari
1 ceapa mica sau 1 bucata mica de praz
6 fire chives (arpagic)
2 linguri smantana
2 linguri maioneza
1 varf de lingurita mustar (eu am folosit unul englezesc mai iute)
cubulete de sunca (eu am avut cam 50-70g)
sare, piper

Am fiert cartofii in coaja in apa cu sare.Cand s-au racit i-am decojit si taiat cuburi nici mari nici mici.Oricum cartofii mei se faramitau pentru ca au fost cartofi albi, fainosi.
Smantana am amestecat-o cu maioneza si mustarul.
Intr-un castron incapator am amestecat cartofii cu amestecul de maioneza, smanatana, mustar, prazul taiat rondele subtiri, cubuletele de sunca si  firele de chives.
Am asezonat cu sare si piper.
Pofta buna!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu