17 februarie 2012

Pui cu sos dulce acrisor

Recunosc ca am trisat (lipsa timpului ma provoaca) si am folosit sos de-a gata.Am avut nevoie de urmatoarele:

Ingrediente:

1 piept de pui mic
2 lingurite de amidon
1 ceasca de legume mix chinezesc congelate
1 borcan sos dulce acrisor
1 ceasca orez Basmati.
sare, piper

In primul rand am pus la fiert apa cu sare pentru orez.In timp ce orezul fierbea am facut sosul.Eu folosesc la o ceasca de orez, 3 cesti de apa.L-am tinut la fiert 15 minute.
Am tavalit pieptul de pui taiat cubulete in amidon si l-am lasat sa stea asa 5 minute.In putin ulei de masline am calit pieptul de pui pana s-a rumenit.Peste pui am adaugat legumele congelate si le-am calit pentru 2 minute.Am vrut sa ramana crocante si de aceea nu le-am tinut mai mult.Peste pui si legume am adaugat sosul si am mai tinut pe foc 3 minute pana s-a incalzit si sosul.
Am servit cu orez simplu.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu