18 februarie 2012

Fish cakes

Azi a fost ziua amintirilor. De multe ori ma cuprinde un dor groaznic de un loc drag mie.Si cum aer curat ca acolo nu e, nici linistea de acolo si multe altele, doar din puct de vedere gastronomic pot sa imi imaginez ca sunt acolo.Asa ca azi am facut fish cakes sau mai pe romaneste chiftele de/cu peste.

Ingrediente:

2 cartofi albi mari
1 legatura patrunjel
1 conserva ton (marunti sau intreg) scursa de zeama
2 felii de paine
1 ou
cateva fire de arpagic sau ceapa verde tocata marunt
sare, piper

Cartofii se fierb in coaja in apa cu sare.Cand sunt gata se lasa la racit ca apoi sa-i pasam ca pentru piure.
Patrunjelul se toaca marunt iat tonul se scurge de zeama (ulei sau suc propriu).
Feliile de paine le-am maruntit la robot pana s-au facut frimituri.
Cartofii se paseaza si peste ei adaugam pestele maruntit, arpagicul (sau ceapa verde) si patrunjelul.
Cand toate ingredientele s-au amestecat bine se formeaza ca niste chiftele  mai mari.Apoi se dau prin oul batut si frimiturile de paine.
Se prajesc in ulei incins pana se rumenesc pe ambele parti.
Se pot servi cu salata sau simple.Noi le serveam cu cartofi prajiti si salata chiar daca mancam practic cartofi cu cartofi :D.








2 comentarii:

  1. Apetisante. O sa le incerc sigur. Ma bucur tare sa aud ca gatesti din pasiune si pui mult suflet. Felicitari.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma bucur sa aud cuvinte frumoase.Multumesc mult.Pup si eu.

      Ștergere