5 iunie 2012

Tagliatelle picante cu bacon, usturoi si parmezan

 Acest preparat il declar No.2 dupa spaghetele bolognese in preferintele mele. Reteta este din revista Ioana, o revista foarte draga mie, pe care o citesc de cand eram in scoala generala. Vor mai urma cateva retete de aici...in curand.

Ingrediente (1 portie):


4 rotocoale de tagliatelle
2 rosii
1/2 ardei iute (eu prefer mai putin iute)
100g panceta/bacon
3 catei usturoi
50ml suc de rosii
ulei de masline
sare, piper
busuioc (reteta zicea patrunjel dar nu am mai avut)


Curatam rosiile. Eu nu le-am mai oparit sa le curat si de coaja ci le-am scos doar miezul apoi le-am taiat cubulete.
In putin ulei de masline (foarte putin caci bacon-ul are deja grasime) calim baconul pana devine rumen. Adaugam usturoiul peste bacon, calim putin pana aproape se rumeneste si el. Peste toate adaugam ardeiul iute si rosiile. Eu am adaugat si foarte putin suc de rosii sa ajut putin sosul sa fiarba mai bine. L-am lasat la fiert pentru 10-15 minute pana scade putin. Se potriveste de sare si piper.
Cat timp sosul scade fierbem pastele in apa cu sare. Cand sunt gata, se scurg de apa si se adauga la sosul din tigaie. Le mai tinem pe foc 1-2 minute sa se combine aromele apoi adaugam frunzulitele de busuioc taiate marunt.
Pofta buna!






 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu