5 iunie 2012

Salata cu piept de pui la gratar

O reteta buna pentru momentele cand ne ramane multa carne facuta la gratar. Pentru mine, gustul carnii facute la gratar ( ma refer la cel cu carbuni nu cel pentru aragaz) este foarte ispititor. Daca se intampla (foarte rar) sa fac mai multe fripturi atunci cand merg la padure, nu-mi pare rau pentru ca stiu ce am de facut. Din carnea usoara (pestele sau pieptul de pui) fac salata iar din  carnaciori sau carne de porc fac o  fasole scazuta. Asa faceau parintii mei (care la orice iesire la padure era mai ceva ca o nunta din punct de vedere culinar).
Nu este o reteta sofisticata, mai mult vroiam sa impartasesc ideea de mai sus.

Ingrediente:

rosii
castraveti 
salata iceberg
ceapa verde
patrunjel
piept de pui la gratar
ulei de masline
otet balsamic
sare, piper
ardei iute (atat cat preferati)

Legumele se maruntesc asa cum doreste fiecare. Eu, am taiat rosiile cuburi si catravetii i-am dat pe razatoarea speciala care face felii subtiri. Salata iceberg am rupt-o bucati mici iar ceapa verde am taiat-o rondele.
De data asta am facut o vinegreta din uleiul de masline si otetul balsamic. Proportia obisnuita este de 1:2 dar la mine a fost de 1:4 pentru ca asa imi place. Pieptul de pui l-am taiat fasii si l-am adaugat peste salata. La sfarsit,  patrunjelul verde tocat marunt  pentru prospetime.
Pofta buna!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu