29 iunie 2012

Salata de paste cu rosii uscate si busuioc

Astazi temperaturile au permis sa fierb ceva. Asa ca am facut paste siii.....porumb fiert. Era piata plina de porumb si eu aveam o pofta nebuna.
Reteta aceasta e buna si calda si rece. Eu am servit-o undeva intre cald si rece.

Ingrediente:

fussili sau alte paste scurte (si nu numai)
3-4 rosii uscate
1 catel de usturoi
10 frunze de busuioc (productie proprie)
1 lingura ulei de masline (reteta zicea 1 cup la un borcan de rosii uscate)
masline rondele (si cateva pentru decor)

Se fierb pastele conform indicatiilor de pe pachet.
Restul ingredientelor se mixeaza la robot pana devin o pasta. La mine nu a iesit chiar pasta caci nu m-a ajutat robotul. Am avut cantitati prea mici si nu a mixat asa cum imi doream.
Cand pastele sunt gata, se clatesc in apa rece (pentru salata in varianta rece) si se amesteca cu sosul obtinut.

Pofta buna!





 Mai sus va prezint'' gradina'' mea. Busuioc, ardei iuti, rozmarin si un chives amarat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu