3 decembrie 2010

Tochitura

200g carne de porc
1 piept de pui potrivit
2 carnati
1 ceapa potrivita
300 g ficatei de pui
sare, piper
2 linguri bulion
1 cana apa

Prima data am lasat sa fiarba ficateii de pui cam 15 minute in apa cu sare.Am calit ceapa si carnea de porc cateva minute.Am adaugat apoi si pieptul de pui pentru cateva minute ( pana era cam pe jumatate facut) si la sfarsit carnatii pentru 2 minute (doar sa-si lasa putina grasime).
Am scos carmea de pui si pieptul si am mai lasat carnea de porc deoarece are timp de gatire diferit de pieptul de pui si carnati.Am adaugat cana cu apa peste carnea de porc si am mai lasat la foc potrivit 15 minute.Apoi am adaugat carnea de pui si ficateii si le-am mai lasat ale 15 minute pe foc impreuna.Spre sfarsit am adaugat bulionul si carnatii.Dupa zece minute am stins focul si le-am mai lasat in cratita acoperita cu un capac.
Am servit cu mamaliguta, branza de oaie rasa si un ou ochi.
Nu am mai apucat sa fac poza finala cu branza si oul pentru ca se grabea cineva sa manance.Data viitoare promit!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu