6 iulie 2011

Chiftelute de dovlecei

Cred ca este singurul preparat din dovlecei care imi place...asta poate pentru ca nu se simte asa tare dovlecelul.Am folosit asa:

3 dovlecei mari
branza.....eu am folosit si branza de oaie, de vaca si ceva cascaval.
2 oua
2 liguri de pesmet
2 linguri de faina
1/2 lingurita bicarbonat de sodiu
sare, piper
optinal puteti pune si verdeata tocata (merge bine mararul)...eu nu am mai pus.
Am dat pe razatoarea mare dovleceii.I-am lasat la scurs dar i-am mai si stors de 2 ori.Este foarte important sa fie bine storsi caci altfel se cam imprastie prin tigaie. Branza de asemenea am ras-o pe razatoarea mare si am adaugat-o peste dovleci.Urmeaza ouale intregi, pesmetul, bicarbonatul, faina, sarea si piperul.Daca mai trebuie faina puteti sa mai adaugati...consistenta trebuie sa fie ca a unei smantani groase.
Intr-o tigaie incingem uleiul bine si adaugam compozitia cu lingura.Se prajesc pana se rumenesc bine.Am citit intr-o revista acum mai multi ani la reteta aceasta cum cineva servea langa chiftelutele de dovlecei un sos din iaurt sau smantana, marar si usturoi zdrobit.Am incercat si a fost foarte bun numai ca acum le-am mancat de cum le scoteam din tigaie......asa bune au fost.Pofta buna!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu