9 februarie 2011

Varza (acra) calita cu carne de porc

In primul rand lasam la scurs si desarat varza acra peste noapte.Daca uitati spalam varza in mai multe ape si in nici un caz nu mai adaugam sare in mancare.Eu am avut nevoie de:


2 verze murate potrivite
1kg carne de porc si cateva costite
1 cutie de rosii intregi in bulion si
2 linguri de bulion
2cepe potrivite

Am taiat varza fideluta dupa ce a stat la scurs si desarat.Am calit ceapa in putin ulei si carnea cat sa se patrunda un pic.Am scos carnea iar peste ceapa calita si grasimea lasata de carne am adaugat varza.Am calit si varza vreo 5 minute apoi am adaugat carnea si apa pana la nivelul la care era varza.Am acoperit oala cu un capac si am mestecat la fiecare 10 minute.Dupa vreo 20 de minute am adaugat rosiile pisate cu furculita si bulionul, am mai lasat 10 minute la foc mic si apoi am bagat totul la cuptor.A stat la cuptor 1 ora timp in care am mai mestecat din cand in cand.
Pofta mare!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu