19 decembrie 2011

Mancare de mazare (de post)

Dupa sute de covrigi mancati in postul acesta am facut si eu o mancare normala:).Nu stiu ce mi-a luat atata timp ca a fost foarte rapida si bineinteles sanatoasa si gustoasa.Pentru ca altii nu tin post am facut separat si cateva aripioare la cuptor sa impac amadoua partile.Aripioarele le-am copt la foc foarte mic vreo doua ore iar mancarica am facut-o asa:

1kg mazare congelata (de obicei luam Bonduelle dar culmea nu aveau)
2 cartofi
1 cutie rosii maruntite
1 morcov
2 cepe potrivite
1 legatura marar
sare, piper

Am calit ceapa in putin ulei de masline pana s-a facut sticoasa.Peste ceapa am adaugat morcovul si cartofii. Peste ele am adaugat putina apa (cam un polonic) si rosiile. Cand cartofii au fost facuti in proportie de 80% am adaugat mazarea.Toate legumele le-am lasat pe foc mic si acoperite cu un capac pana ce mazarea a fost gatita bine.Mazarea congelata are timp de gatire foarte mic asa ca nu a mai stat mai mult de 10-15 minute pe foc.
La sfarsit am adaugat mararul tocat marunt si am mancarica  acoperita pana ce am servit-o.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu