20 septembrie 2011

Muraturi

Nu am  pus multe dar am incercat sa fie pentru toate gusturile.Am ales sa fac castraveti murati si ceva cu otet.
Castravetii i-am pus cu apa si sare.La 1 litru de apa am pus 1 lingura de sare mare.Am spalat castravetii, i-am pus in borcane si am pus peste ei diverse mirodenii (boabe de mustar, boabe de piper, marar uscat, usturoi, foi de dafin).Cand apa a clocotit cu sarea am tunat-o (fierbinte) peste castraveti.Daca mai scade apa a doua zi sau a treia mai completam tot cu saramura din apa cu sare.


Si pentru sufletelul meu muraturi in otet.Eu de ceva timp folosesc celebrul Pikantfix.Mi se pare bun pentru ca pastreaza muraturile bine peste iarna si nu s-au inmuiat deloc.Am spalat morcovii si conopida, le-am pus in borcane, am mai adaugat diverse mirodenii si am tunat zeama fierbinte facuta asa cum scria pe pachetul de pikantfix.

Un comentariu:

  1. Castravetii i fac exact asa si imi plac tare mult iar pikantfix chiar de mult timp nu am mai folosit! Arata foarte bine!

    RăspundețiȘtergere