21 iunie 2012

Salate

Pe caldurile astea eu nu mai pot manca decat salate. Pentru ca nu suport caldura deloc, aragazul meu exista doar pentru o cana de ceai dimineata. Daca ar fi dupa mine, in calendar ar exista doar o luna de vara cu maximum de 25 de grade si asta pentru agricultura. Sunt rea, dar mai rea sunt de caldura pentru ca tiroida ma provoaca sa fiu astfel. Abia astept iarna! Daca aveam bani multi, multi ma mutam in Alaska pana in septembrie.

Salatele mele nu au nimic special, stie oricine sa le prepare....doar vroiam sa va arat meniul meu pe calura asta.

Salata verde cu piept de pui.

Contine doar salata verde, piept de pui taiat cubulete si zeama de lamaie. Ulei NU...ca nu-mi place. Cine doreste, bineinteles ca il poate folosi.

Salata de vara cu macrou marinat.

Salata este compusa din rosii, castraveti, ceapa verde, masline negre (rondele la mine) si macrou marinat (pe care il ador). Dressing-ul : doar otet balsamic.

Va urma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu