28 iunie 2012

Salata greceasca

Cand mi-e dor de un loc superb, in care am fost sau mi-as dori sa ajung, gatesc ceva din zona/locul acela. Pe caldurile astea mi-e dor de Grecia... ..de Thassos. Desi e aproape de noi, sejurul e relativ ieftin...pentru mine e cam imposibil de ajuns anul asta. Asa ca azi m-am consolat cu o salata greceasca. Desi mi-as fi dorit si niste calamari pane, un gyros, prajiturile alea fenomenale (nu toate odata) m-am limitat la umila mea salata.

Ingrediente:

rosii
castraveti
ceapa rosie
ardei gras
masline ( de preferat Kalamata)
branza feta
oregano (uscat)

Si super-complicata metoda de preparare : se taie legumele si branza cuburi apoi se amesteca. La sfarsit presaram oreganno. Cine prefera ulei de masline, otet etc...e liber sa-si faca pofta. Eu am servit fara dressing.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu