19 iulie 2012

Clatite pentru Clatidiada Bloggerilor

Cam tarziu cu postarea pentru ca drumul spre si de la Maramures m-a darmat. Clatite am mai facut, am mai postat dar acum trebuie sa scriu impresii de spre tigaia Fisller.
Asadar prima impresie buna mi-a facut-o inca de la prima atingere. Se vedea/simtea inca de la prima atingere ca este ceva de calitate si ca sigur nu voi avea grija ca mi se vor lipi clatitele.
Inca o dovada asupra calitatii superioare a fost ca la prima clatita nu s-a lipit nimic si nu a trebuit sa o arunc cum  fac 99% din timp. Si atunci am zis ca din moment ce nu am aruncat nicio clatita si nu s -a lipit nici una tigaia asta e chiar fenomenala.
Vreau sa le multumesc din suflet pentru tigaie celor de la www.gatestesanatos.ro. Urma sa achizitionez una dar sigur luam vreo teapa.
Urmeaza in aceasta minunata tigaie o quesadilla si o omleta pufoasaaa.
Clatitele pe care vi le prezint sunt fara prea multe pretentii. Noua ne plac cu gem sau cu cascaval ras.
Pentru reteta va fac o scurtatura. Aspectul nu prea reusit dar gustul este garantat. Scuza mea a fost ca nu sunt la mine in bucatarie (azi a beneficiat tata de clatite).





 Tigaia era inca fierbinte...am pastrat ambalajul sa stiti ce sa cumparati.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu